{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه دختر غمگین و تنها...🥀🖤

یه دختر غمگین و تنها...🥀🖤
دیدگاه ها (۱)

اره بازم میخندم😅💔

🖤🥀💔

ما هم درد و غم داریم ولی نشون نمیدیم...🥀🖤😔

یکم میخوام ذهنم آروم بشه🖤🥀😔

موافقینننننن یا نه

☆غمگین ترین دختر شوخ دنیا بود...

داستان غمگین پشت این اهنگ دختر قوچانی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط