{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

rayhane12 69877035

دیدگاه ها (۱)

وادف زدن سانزو رو با ابجیم شیپ کردن منطقی نیست 🥺💔

تاکمیچییییییی مگه مسخرتم ؟اون چیه ؟ابهت رییس بودن من به باد ...

هعی یک کن چین هم نداریم بغض * عرر کن چین میخوام

:)

‌⚠️ مذاکراتچی‌ها، شرف ما را فروختند و حتی بعد از توهین و تحق...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط