{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ARTA

🩶
جنبه شو نداری!
وگرنه پیام میدادمو
می‌گفتم که چقدر پیگیرتم
چقدر همه‌ چیتو چک می‌کنم
چقدر دلم می‌خواد باهات باشم
ولی جنبه نداری، حیف...
دیدگاه ها (۴۷)

فک کردم فراموشت کردم تموم(=

ME

ME

دوستات پیگر منن میخوای بدم اسکرینش(=

از مدرسه متنفرم حالم از تک تک شون بهم می خوره تویی که می گی ...

ری اکشن بی تی اسوقتی یکی هولت می ده و می افتی رو پاشون عض هش...

My uncle (part 58)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط