{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدا نمی بینی منو چرا؟؟؟؟؟

دیدگاه ها (۲)

میکس انیمه (یکی از بهترین هایی که ادامش ساخته نشد)

این ترکیب واقعا ناب بود !!! از دست ندین !!!

توی ذهن منی ... همه‌جا هست یه چیزی ازت ....

عید نوروزمی... داغ سینه سوزمی...

تو‌ پیشرفت رو نمی بینی

و عمق هیچ چیز را نمی بینی...❤️‍🩹

به اطراف بنگر تا خود را بینیبه خود بنگر تا خدا را بینی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط