{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بابا. بابا قشنگم

دیدگاه ها (۰)

آرزومه از حرمت زنده برنگردم#حسین_ستوده

یاحسین.... #حسین_ستوده

امام حسین دلتنگا#سید_رضا_نریمانی

آغازم کربلاپایانم کربلا#حسین_ستوده

بابایی عیب نداره اصلا دیگه نمیخوامش چشام تاره ببین کار دنیا ...

یا رقیه

السلام علیک یا سیدتی یا رقیه بنت الحسین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط