{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🥀💔😪🖤🖤

🥀💔😪🖤🖤
دیدگاه ها (۰)

بیچاره ام خسته ام بی وفا بی وفا 😭😭😭😭😭

چنان خسته ام که......

اگریع روز.......

خدایابه دل نگیریا!!!!🥀🥀🥀🥀

صدا عوض شده، اما پیام همان است #اللهم‌عجل‌لولیک‌الفرج#یا_مرگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط