{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شاید من اون نامه‌ای هستم که هرگز جواب نمیگیره

شاید من اون نامه‌ای هستم که هرگز جواب نمیگیره
دیدگاه ها (۲)

هرجاکه‌‌پا‌میذارم‌تورو‌اونجا‌میبینم‌؛

قهر تو تلخیه زندونو به یادم میاره 🥀💤

🫴🏼 💚

شاید تو آینده ای که نگرانش هستم من نباشم ....

هیچکس جای ای رو نمیگیره

اکانت قدیمیم که بن شد به نظرم حداقل همه یه بار بن شدن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط