{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدای زیبایی

خدای زیبایی
دیدگاه ها (۱)

اولین ایدلی که دوسش داشتم یونجون بود

Kim Taehyung👼🏻#BTS

اون کسی که همیشه منو سرزنش می کرد خانواده بود 🙂💔

حقق

اهنگ

سلام خدای مهربونم تو را بی نهایت سپاسگزارم بابت این همه زیبا...

آهیون دوم?لیسا ی دوم?ماشین دنس و رپ?خدای رپ و دنس?خدای وویژو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط