♦️ اگر دلیل مزدور بودن ما، مخالفت با ربع پهلویه، ما مزدور
♦️ اگر دلیل مزدور بودن ما، مخالفت با ربع پهلویه، ما مزدوریم!
- ۱.۸k
- ۱۸ دی ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط