{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

"چشمات قشنگ ترین چیز دنیا بود برام اما دیگه نیست"!

"چشمات قشنگ ترین چیز دنیا بود برام اما دیگه نیست"!
دیدگاه ها (۲)

ι wanт тo ѕleep ғor ever [میخام برای همیشه بخوابم:)

خاهانچشمانیباشکهفقطتورامیبیند .

.قَݪبـم با هَمه وُجوُدِش‌ میــخادِت!🫀 ‌‌️.

نسبت به سن و سالت زیادی پاره ای..

قشنگ ترین عید دنیا مبارکمون🤍آن‌ڪه‌دلـش‌بامـحبـتِ‌علـی‌روشـن‌...

قشنگ ترین آبی دنیا 🫠🕌🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط