{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نباید اینجوری تموم میشد😭😭😭

نباید اینجوری تموم میشد😭😭😭
دیدگاه ها (۳)

نباید اینو می‌دیدم🫦

اونا آدم بدی نبودن فقط شکسته شدن🥲

کانکی کن رو کیا میشناسن؟🤔دوست دارید پست از این انیمه بزارم؟

ویسگون حذف نکنننننننننن😤🤬

ولی آخرش نباید اینجوری تموم میشد...

نه نیاد اینجوری تموم میشد نبايد رفاقتشون اینجوری تموم میشد

نباید آخرش اینجوری میشد 😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط