{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو این دنیا چه عشقایی بودن که بهم نرسیدن... 💔

تو این دنیا چه عشقایی بودن که بهم نرسیدن... 💔
دیدگاه ها (۱)

دلم خواب میخواد انقدر عمیق که صب عکسم را قاب کنن... 💔😓

💔

دلش جای دگر بود، غمش کنج دل ما... 💔

خوب که فکر کنی می بینی ما آدما حق داریم مرده پرست باشیم. که ...

بعد این همه نرسیدن...)لایک میکنی 😪❤

سلااممممم عشقایی پینکییییمن اومدمممم#تیک_تاک #اکسپلور #ترند ...

Anime

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط