{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خب ببین بازم تولد دارم دادش قشنگم خیلی دوست دارم زیاد نمی

خب ببین بازم تولد دارم دادش قشنگم خیلی دوست دارم زیاد نمیتونم چیزی بگم چون خیلی باهم حرف نمیزنم ولی بیخیال تولدت مبارک
@mahdii.1387
دیدگاه ها (۳)

سلام قشنگم اسم بنده نرگس هست😄

مرسی نظر لطفتونه 😄

بی بگین؟:)

استوری طاها

ببینید تولد کی شده؟❤❤💖💖تولدت مبارک دوست قشنگم ایشالا صد و ب...

چِشمِ تؤ چِلچِراغـــو خآمؤش کَرد...تولد مبارک نیکسی خانومممم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط