{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منم دلم ارامش میخواد.....

منم دلم ارامش میخواد.....
دیدگاه ها (۰)

من اومدم ببخشید پست نزاشتم خیلی حالم بد بود

خنده های تو به من زندگی میده ماهک

من کافری بودم که با تو ایمان گرفت!

ستاره ما دلمون برات تنگ شده

فقط منم دلم میخواد لپاش رو گاز بگیرم؟🙃🍒

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط