{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو از برف خوشت میومد

تو از برف خوشت میومد
چرا به زندگی ادامه ندادی 🙂💔
دیدگاه ها (۲)

where are you now?

زندگی خوبه ادامه بده تو میتونی مثلا ایزوکو

تو ذوق منیبرای ادامه زندگیقوت قلبی برای سختی های زندگیتوتمام...

هنو تو رو انباکس نکردم پس زندگی ادامه دارع.،،،°•●♡

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط