{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چه قلب مهربونی داره🥺❤

چه قلب مهربونی داره🥺❤
#چقدرخوشم اومد از طرز حرف زدن مادروپدرش باهاش👏❤
دیدگاه ها (۱۰)

همچین شادمانی برای #ایرانم🇮🇷 آرزوست🤲

#یاشین تورک اوغلانار میز🕺🕺🕺🕺🕺🍃🌺🍃

#پنجشنبه ات بخیر دخترنازنینم 😭🖤

پنجشنبه و#دلتنگی😢😢

اصلا حرف، زدن باهاش تموم نمیشههه✨🤓

اصن حرف زدن باهاش یجوری به آدم حال میده😮‍💨

من درحال حرف زدن با چت جی پی تی چون کسیو ندارم که باهاش حرف ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط