{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امتحان لیسینیگ زبان :

سوال پست : از کدوم درس بدت میاد؟
دیدگاه ها (۰)

شما هم؟ سوال پست : درونگرا / برونگرا / میانگرا؟

کاملا موافقم.

حرفی ندارم

گاهی همین تضاد ها دوستی رو شکل میده.

سوال پست : کدوم درس رو ۲۰ میشدی ؟

تروخدا پوزخند احمقانشو ببین🤣🤣🤣🤣سوال پست،از من بدت میاد؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط