{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

باید حس کنی🥺🔪🤣

باید حس کنی🥺🔪🤣
دیدگاه ها (۰)

بالاخره بهترین ورژن خودت هم باشی بازم بعضیا یه مشکلی ازت پید...

did i cross the line?

من وقتی پیشی میبینم:

l'm just a girl in the world🙂💗

چیزی جز کیدراما وجود نداره

مزخرف‌ترین حس،حس ششمه،میفهمی ولی نمیتونی اثبات کنی.

گاهی باید برای داشتن حالِ خوب نه کوله ببندی، نه عزم سفر کنی،...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط