{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اوه

اوه
من عاشق اون شخصی که تو آینه میبینم شدم...😂
دیدگاه ها (۶)

دقیقااا

چرا بعضیا میگن چشمای من خسته کنندست؟مگه قهوه ای چشهههه؟؟؟؟😂

[عشق فرق داره ]...

عاشق اون چند کلمه آخرش شدم ...عاشق بشی باید سرد بریده شه

سه بار شکست خوردم ،این بار نمیبازمم ،این بارر وقتی تو اینه ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط