{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچکس نمیدونه:)

هیچکس نمیدونه:)
دیدگاه ها (۲)

اره الکی فاز غم گرفتم:)

میدونی بدتر از گریه چیه؟

اگه رفتم قول بده عه لبات نره لبخند..!‌اد استوری شه بک میدم

ناراحتم کنی ناراحتت میکنم! 🗿🎀

هیچکس نمیدونه چی به سرت اونده

برای همینه که هیچکس قدر پیج من رو نمیدونه😔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط