{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

*فاک توی اون لحظه*

*فاک توی اون لحظه*
دیدگاه ها (۲)

ادما دو دسته ان:

....

کسیو ندارم که آرومم کنه:)

قلب رو به مغز:ولی من بهت اعتماد کرده بودم:) مغز:متاسفم

یعنی داری به من میگی به اون قیافه های هاتتتتتتت لعنتی احمیت ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط