{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🤣

دیدگاه ها (۷)

فقط ری اکشن وی

ارمی نیستی اگه برای این پست کامنت نزاری و لایک نکنی

من از همشون دارم

فهمیدم وا سه شناختن بعضیا تون....

هنو ویس دوست دارمتو دارمبعد تو شماره کیو بگیرمبعد تو عکسامو ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط