{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به درک🎀

به درک🎀
دیدگاه ها (۳)

ای بابا🤡شمام اینجورید؟😂

حققق☠️

حق💔😂

منو دوستم 😂

🦋به درک که دوسم نداشت به درک که یه زمونی بیشتراز خودم میخواس...

درک شدنو فقط کسایی بلدن که هیچوقت درک نشدن:)

#به_وقت_دلتنگیکسایی که هیچوقت درک نشدن، درک کردنو خوب بلدن.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط