{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدمایی که قشنگ ترین لبخندا رو دارن قلبشون بیشتر از بقیه ش

آدمایی که قشنگ ترین لبخندا رو دارن قلبشون بیشتر از بقیه شکسته 🥲❤️‍🩹
نباید اینجوری می‌رفت و تموم میشد 🥲💔
دیدگاه ها (۲۰)

فک کنم نمیخوان بزارن 🥲

از کاور هاش خوشم اومده 🥲❤️

کیا کله پاچه دوست ندارن ؟ 😂😂😂😂

ولی آخرش نباید اینجوری تموم میشد...

ادمایی که جلوی بقیه میتونن گریه کنن خیلی قویین چون این اعتما...

#تنگه_هرمز رو نباید از دست می دادیممهم ترین اهرم بازدارنده م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط