{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زشت ترین و زیبا ترین آرمی

زشت ترین و زیبا ترین آرمی
دیدگاه ها (۶)

دلمو قدم قدم زدم به نامت..

صداش با این آهنگ>>>

توسینهی من یه قلبه...

اما ذوق بعد از اینکه میبینم ینفر برام آهنگ فرستاده:

#𝐍𝐞𝐱𝐭_𝐯𝐢𝐛𝐞زشت ترین ادیت تاریخ😭😔🤡⠀⣴⣿⠿⣿⣦⠀⠀⠀⠀⠀⣠⣿⡿⣿⣷⢀⣿⠇⠀⠈⢿⣿⣄⣀⣀⣾⣿...

عضوه زشت؟ 🥴🤫✨ارمی نیستی اگه لایک نکنی فالو نکنی

خرشانس ترین ارمی به روایت تصویر😐🗿😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط