{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من حالم خوبه+++😃💔

من حالم خوبه+++😃💔
دیدگاه ها (۹)

اثلا درد نداره_

کاش....

خسته شدم از بس جنگیدم....

هوهوووو مدارس تعطیل شدنننننننننن هورااااا قررررر بدینننن قرر...

نه بابا حالم خوبه...

حالم خوبه ، ریه داغونه :)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط