{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

باختایی کِه دادَم بود سَنگین وَلی حالا بَرگَشتَم با یِه ک

باختایی کِه دادَم بود سَنگین وَلی حالا بَرگَشتَم با یِه کام بَک!
دیدگاه ها (۰)

حیحی🗿😂.

دوبارِه نَخوابیدَم اَفکارِ پَریشون!

:)

niceeeeeee:)

من با یه کام بک جدید برگشتم❤️

بک بدیم؟اینو فالو کن @thesurna {فالو،فول،بازنشر ...

سنگین عشقه ولی یه چیزی میخایم که بتونیم سنگین سوار شیم اونم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط