{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

cute

من هم سنش بودم بلد نبودم بند کفشامو ببندم 😮‍💨😮‍💨
دیدگاه ها (۳)

cute

cute

cute

cute

ببخشید اسپانیایی بلد نبودم میخواستم آهنگش اسپانیایی باشه ولی...

میشه یه لحظه زندگیه منو دستت بگیری بند کفشمو ببندم...؟:)💔

هعیی....کپشن رو خواستی بخون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط