{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از از دست دادن کسی نترس چون از هرچی بترسی اتفاق میوفته ،،
دیدگاه ها (۳)

من هیچوقت نژاد پرستی رو درک نکردم !

حق 😀✨

:) 🍃

من یک زن از دیار خاورمیانه ام !

درس امروز :از هرچی بترسی سرت میاد🙃

آخرش اتفاق میوفته

هرچی تقصیره میوفته گردن ما🤣🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط