{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تقدیم به دلهای شکسته...

تقدیم به دلهای شکسته...
دیدگاه ها (۰)

غم داشتم بودی،درد داشتم بودی......

اینم اجرای مجید خراطها های عزیزم....

این صدای ابی عالی...

شبی که این شعرسروده.....

سالارعقیلی

فاطمه مهلبان

تقدیم به دلهای قشنگتون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط