{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلم برات تنگه :)

دیدگاه ها (۱۷)

غمی ک این اهنگ داره :)

چرا باید بشم عاشق اونی ک اصلن نمیخوادم :)

ب تار موت قسم ک میگذرم از چشات :)

...

دلم برات تنگه

دلم تنگه برات کودکی ....#وایب #lastone #ادیت #میم #تیکتاک #ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط