{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

.

دیدگاه ها (۰)

امیدوارممم ..#امیدوارم

زیبایییییییشو آهنگشششش..#زیبایی #آهنگ

BMW..#BMW #ماشین

خواب..#خواب #ارامش_بخش

#ناراحتی #کیپاپ #اهنگ

دیگه هیچی حس نمیکنم :(

یه چیزی هست به اسم غم خواب؛ ینی همش میخوابی تا از ناراحتی فر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط