{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

~["میخندَم بِه جَهانی کِه غَمش رٰا بِه رُخ مٰا میکِشَد!:)

~["میخندَم بِه جَهانی کِه غَمش رٰا بِه رُخ مٰا میکِشَد!:)"] 🖤
دیدگاه ها (۰)

زندگی کوتاه استنه غمش می ارزدو نه شادی ماندن دارد......بهتری...

.میخندم به هرکی که از عشق گفت برام‌.🐺.

دلم به غمش وصله... #یا_اباالفضل #کربلایی_امیر_حسین_حضرتی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط