{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نظرتون چیه؟

البته این ماجرا برای قبلا منم اینو قبلاً درست کرده بودم ویدیوهرو ولی چون ایده پست نداشتم اینو گذاشتم
دیدگاه ها (۲)

ROSÉ

ارمی نیستم ولی خب

این قسمت سیگار رحمان و رحیم

والا من حرفی ندارم

وضعیت این تایپ های درونگرا، چون با ادما درست ارتباط نمیگیرن ...

نظرتون چیه در موردش؟من و یکی از دوستام توی روبیکا قبلاً از ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط