{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا نمیمیری🖤؟!

چرا نمیمیری🖤؟!
میگن خوبا زود میرن🤞🏻🥲
دیدگاه ها (۰)

......<3💗https://wisgoon.com/jjoi123

ترس یه جور مریضیه🤧🤞🏻

🥲

نگو بای بای بهم 🤞🏻الان تنها چیزی که میخوام یه الزایمره...😕

نیمار

پشت سرمان بدمونو میگن ولی راهمان را میرن

بلاخره همه یه روزی میرن :) چه زود چه دیر ولی به موقعش میرن 😅...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط