{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقـط‌اینــقد‌🤏...

فقـط‌اینــقد‌🤏...
دیدگاه ها (۰)

من‌که‌کسیو‌ندارم‌برام‌بشه‌دلش‌تنگ...

[فقط‌بدی]

🥷...

🥷...

فقـط تفـٰاوت بنـگر😐😂

عاشقانه هایم را ..بخوان و بدان ..دوست داشتنِ تو ..نه عقل میش...

ㅤㅤㅤ‌‌ ‌ ‌ㅤㅤㅤ، 📼 ' 𔘓‎‎ every𝖽ɑγ͏, ℐlყㅤㅤㅤ‌‌ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط