{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جلو بقیه گریه نمیکنم 🌑🍶🖤🪐

جلو بقیه گریه نمیکنم 🌑🍶🖤🪐
دیدگاه ها (۱)

خودتو بزار جای من 🥤🍙🍒🌫

طرفدار های بی تی اس بچه ان؟ 🍣🍥🫐🧡

بزرگ شدنشون... ☘️🎀🐢💓

مهم ترین قوانین 🗽🧋🍓🌨

یه سوال...چرا بقیه فکر میکنن چون هیچوقت گریه نمیکنی تو یه اد...

من گریه نمیکنم ...🙃

نه من گریه نمیکنمانهایپن فقط یه نفرو از دست داده اما هیسونگ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط