{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و مشکل اینجاست،من حتی وقتایی که به یه نفر احتیاج دارم هم

و مشکل اینجاست،من حتی وقتایی که به یه نفر احتیاج دارم هم کسی رو ندارم و دوباره خودم رو تک و تنها درمان میکنم...
دیدگاه ها (۰)

...

آره،خیلی سنگدله:)

قاصدک...

بدترین حس؟ میدونه از یه کار یا یه رفتاری متنفری ولی هی انجام...

ولاع بخودا نکنه دارم یه غلطی میکنم خودم خبر ندارم؟ 🤔

سلام بروبچ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط