{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🙃

🙃
دیدگاه ها (۰)

🙃

🙃

🙃

🫠🫠🫠🫠

یه بی ام و مون نشه ؟🙇🏻‍♀️

با افتخار دیم 🤣 ( قدرمو بدونیننننن من هیچوقت عصبانی نمیشم 😇)...

پاسخ به مواضع ضعف آقای پزشکیان وسط مذاکرات با قاتل رهبر شهید...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط