{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کجا باید برم یک دنیا خاطره ات تورو یادم نیاره

دیدگاه ها (۱۹)

هر اصابت موشک ایرانی یک لگد به پرچم اسرائیل!

ایرانی بودن با ایرانی ماندن فرق دارد!

واسه بردن دشمن دست نمیزنیم!

این بچه ها همه ی تن منن!

بامداد خمار

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط