{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش همچی رو فراموش کنم...

دیدگاه ها (۰)

من باس صد بار میشکستم...

ناکسو اسم قشنگی نیست...

با اینکه روحم رو آزار میده...

ما قبلنا خیلی به هم نزدیک بودیم...

کی رو فراموش کنم؟

من نمیتونم شما رو فراموش کنم

کاش دلقک بازی توی شرایط حساس رو بس کنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط