{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یا اون یا هیچکس

یا اون یا هیچکس
دیدگاه ها (۰)

ذوقی داشتم برات که هیچکس اون ذوق رو نداشت

داشتم به یه چیزی فکر میکردم...به این فکر میکردم که...اگه یه ...

کاش اصلا اون روز هیچکس مدرسه نمی‌رفت...😭🖤#میناب#مرگ_بر_امریک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط