{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

...

...
دیدگاه ها (۰)

اینو کسی میگه که خودش همیشه لبخند میزنه:)))

ببخشید...

تک به تکشو یادمه...

چیزی که همه جا تو هر دقیقه و ثانیه تجربه اش میکنم:))

ای خدااااا😩😫

املی بیا یکم با خداحافظی دوست باشیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط