{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

:)

:)
دیدگاه ها (۴۵)

بچه ها من دارم میرم مشهد تا 16 شهریور تورو جان ننتون آن

#WELOVEYOUYOONGI#WELOVEYOUSUGA#WELOVEYOUAGUSTD#ARMYShieldsBT...

✅ بایدن خطاب به ترامپ: هیچ شرمی ندارد، ریاست‌جمهوری برایش تب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط