{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقد هشتادیا که اسم نسل گودزیلا رو روشون گذاشتن میفهمن:)

فقد هشتادیا که اسم نسل گودزیلا روشون گذاشتن میفهمن:)
ماعم تو جوونی پیر شدیم:)
دیدگاه ها (۱۰)

این قرار بود استوری باشه ولی نمیشه🚶‍♀️

برا درکش هنو بچه بودیم🥲💔

با تاخیر زیادددددد

از عشق زندگیم بگم بعد از رهامیرم🥹

به ماها می گن نسل جدید جریان انقلابی !و یه تفاوت اساسی با نس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط