{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه وسایلم به حالت شلختگی رومیز ریخته

همه وسایلم به حالت شلختگی رومیز ریخته
کلی واریزی دارم ولی حوصله نیست 🙄☹️☹️☹️🫤😕
دیدگاه ها (۳)

#آرامش_بشنویم

یادگرفتی

دلبر😁😁😁😁

بچهاااااابگید فقط من نیستم که کلی تکلیف و درس ریخته رو سرش ...

هیچی بهتر از این نیست که با دوستات بشینی و بخوری و غیبت کنی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط