{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همیشه برام سوال بود.

همیشه برام سوال بود.
چرا؟!
دیدگاه ها (۱)

یونگییی واییییی چرا اینقدر کیوتی تو آخه؟

منتظر2026 ام

آگوست دیییییییییی

اساتید حلشون کنید سریع من خودم همیشه بیماری ایتاچی برام سوال...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط