{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه ارمی لایک کن.

😂😂
دیدگاه ها (۲)

خب دیگه زر نزن 😂😂

به عشق مولا...

شده دلتنگ بشوی... چاره نیابی جز اشک)من به این چاره بیچاره دچ...

کی ارمی شدی ؟لایک کن اگه بی تی اس رو دوست داری💟🎀✨️

چقدر خره کوکم وووووووییییییی خداااااااا ناناصم کوکم موچی عزی...

🤟🏻🤘🏻👌🏻🔪فالو کن اگه ارمی هستی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط