{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچ کس نمیتونه بفهمه

درونم چی میگذره..!
1403/08/07
دیدگاه ها (۵)

🤣😁😜🤪1403/08/08طنزشوخی...

من...

1403/08/07

صبرم خسته شد o:-)

موسیقی بهترین دوسته منه وقتی که کسی نمیتونه منو بفهمه:)‌

༄ུ👤: گاهی آدم چیز زیادی از زندگی نمی‌خواد. یه کم آرامش، نم ن...

توی گالریم چی میگذره😅

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط