{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من اگه کارشناس بیمه بودم...

من اگه کارشناس بیمه بودم...
دیدگاه ها (۱)

..................

:)!..‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌:

اقا من بچه بودم چند باری کاغذ خوردم دیگه بیمه ابلفضلم😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط